Home EPaper Urdu EPaper Hindi Urdu Daily News National Uttar Pradesh Special Report Editorial Muharram Entertainment Health Support Avadhnama

جسپریت بمراہ کی فٹنس پر آئی بڑی خبر ، جانئے سرجری کو لے کر کیا ہے پلان ؟

ads

جنوبی افریقہ کے خلاف سیریز سے پہلے زخمی ہونے کی وجہ سے کرکٹ سے دور تیز گیند باز جسپریت بمراہ کو لے کر بڑی خبر آرہی ہے ۔

بمراہ کی چوٹ خود ہی کافی تیزی سے ٹھیک ہورہی ہے اور انہیں اب سرجری کی بھی ضرورت نہیں ہے ، جس کیلئے انہیں لندن بھیجا گیا تھا ۔ بی سی سی آئی نے کمر کے نچلے حصہ میں لگی چوٹ کیلئے بمراہ کو لندن بھیجا تھا ، لیکن وہاں کے ڈاکٹرس یہ دیکھ کر کافی مطمئن ہیں کہ بمراہ کافی تیزی سے صحتیاب ہورہے ہیں ۔

ٹائمس آف انڈیا کی خبر کے مطابق ان کی چوٹ آٹو ہیل موڈ پر ہے ، انہیں سرجری کی ضرورت نہیں ہے اور وہ جلد ہی میدان پر واپسی کریں گے ۔ انہوں نے ہلکی رننگ اور وارم اپ ایکسرسائز بھی شروع کردی ہے ۔

دیوالی کے بعد وہ نیشل کرکٹ اکیڈمی میں نتن پٹیل کی نگرانی میں ٹیسٹ دینے کیلئے بھی تیار ہیں ۔ ذرائع نے بتایا کہ بمراہ چوٹ سے صحیح طریقہ سے صحتیاب ہورہے ہیں ۔ انہوں نے رننگ اور تھوڑا وارم اپ بھی شروع کردیا ہے ۔ سبھی چیزیں صحیح سمت میں جارہی ہیں ۔

یہ پوچھے جانے پر کہ جب ان کی چوٹ خود سے ہی صحیح ہورہی ہے تو پھر انہیں لندن کیوں بھیجا گیا ، ذرائع نے بتایا کہ بمراہ ٹیم انڈیا کا اہم حصہ ہیں اور ٹیم انتظامیہ کوئی بھی خطرہ مول لینا نہیں چاہتی ہے ۔

نیوزی لینڈ دورہ اور پھر اگلے سال ہونے والے ٹی 20 ورلڈ کپ کو دیکھتے ہوئے ٹیم انتطامیہ کوئی بھی رسک لینا نہیں چاہتی ۔ وہ چاہتی تھی کہ بمراہ 100 فیصد فٹ ہوجائیں ۔

ads

Leave a Comment

ads

You may like

Hot Videos
ads
In the news
post-image
Marquee Slider Special Report Sports Urdu

کرکٹ کے میدان پر ہو گا ہندوستان اور پاکستان کا مقابلہ، جانئے کب اور کہاں کھیلا جائے گا مقابلہ

ڈھاکہ۔ بنگلہ دیش میں چل رہے اے سی سی ایمرجنگ ٹیم ایشیا کپ 2019 میں ہندوستانی کرکٹ ٹیم نے ہانگ کانگ کو مات دے کر ٹورنامنٹ کے سیمی فائنل...
post-image
Finance Marquee Slider Special Report World

भारत के बाद बांग्लादेश में प्याज़ की क़ीमत से जनता बेहाल – 220 रुपये प्रति किलो, हवाई जहाज से हो रहा है आयात

ढाका बांग्लादेश में प्याज करीब 220 रुपये (भारतीय) किलो बिक रहा है। प्याज की आसमान छूती कीमत के बीच वहां की सरकार ने हवाई जहाज से तुरंत प्याज आयात...
Load More
ads