Home EPaper Urdu EPaper Hindi Urdu Daily News National Uttar Pradesh Special Report Editorial Muharram Entertainment Health Support Avadhnama

جب رئیلٹی شو میں خاتون کو ‘اپنا ریپ’ دیکھنے پر مجبور کیا گیا

ads

اسپین کے ایک رئیلٹی شو میں شریک خاتون کو اپنا ‘مبینہ ریپ’ دیکھنے پر مجبور کردیا گیا جس کے بعد کمپنیوں نے اس شو کے لیے اشتہارات نہ دینے کا اعلان کیا ہے۔

بگ برادر یا بگ باس کے اسپین میں نشر کیے جانے والے ورژن میں یہ واقعہ کارلوٹا پراڈو نامی خاتون کے ساتھ پیش آیا۔

اس خاتون کو ڈیری روم میں بھیج کر ایک ویڈیو دکھائی گئی جس میں شو میں شریک ایک شخص نے اس وقت ان کا ریپ کیا جب کارلوٹا بے ہوش تھیں۔

ٹیلیگراف کی رپورٹ کے مطابق ویڈیو دیکھتے ہوئے خاتون کی آنکھوں میں آنسو آگئے اور انہوں نے کہا ‘خدارا، اس کو روک دیں، پلیز’، مگر ویڈیو چلتی رہی اور ایک آواز نے کہا ‘ہمارے خیال میں آپ کو یہ دیکھنا چاہیے کارلوٹا’۔

شو کا یہ سین ٹی وی پر نشر نہیں کیا گیا مگر اسپین کے میڈیا میں اس بارے میں اطلاعات شائع ہوگئیں۔

اس کمرے میں جانے تک کارلوٹا پراڈو کو کوئی اندازہ نہیں تھا کہ ایک رات پہلے ان کے ساتھ کیا ہوا تھا، کیونکہ بے ہوشی کے دوران جوز ماریہ لوپز نامی شخص نے انہیں بستر پر لٹایا تھا، رئیلٹی شو کے دوران کارلوٹا کے اُس شخص سے اچھے مراسم ہوگئے تھے۔

فوٹیج کے مطابق جوز ماریہ لوپز نے خاتون کا ریپ کرنے کی کوشش کی جس کے بعد شو کی پروڈکشن ٹیم نے اسپیکر کے ذریعے مداخلت کی۔

خاتون کے ساتھ اس سلوک کا انکشاف ایک ڈیجیٹل اخبار ایل کانڈینشنل میں ہوا اور پھر شو کو اشتہارات دینے والی 40 سے زائد کمپنیوں نے رئیلٹی شو سے تعلق ختم کرنے کا اعلان کیا۔

یہ شو گزشتہ 19 سال سے مسلسل اسپین کے ایک ٹی وی پر نشر ہورہا ہے اور اسے بنانے والی کمپنی اینڈیمول شائن گروپ نے ایک بیان میں کہا کہ بغیر کسی ماہر نفسیات یا کسی اور فرد کی موجودگی کے بغیر مبینہ ریپ کی ویڈیو دکھانا ایک غلطی تھی۔

بیان میں کہا گیا ‘ہم کارلوٹا کے ساتھ ڈیری روم میں ہونے والی گفتگو پر شرمندہ ہیں’۔

جوز ماریہ لوپز کو شو سے نکال دیا گیا ہے کہ جبکہ متاثرہ خاتون کو اس کمرے کے تجربے کے بعد نفسیاتی مدد فراہم کی گئی۔

کارلوٹا نے کئی دن ہوٹل میں گزارے اور پھر شو میں دوبارہ واپس آئیں جبکہ پروڈکشن کمپنی اور پھر خاتون نے پولیس کے پاس اس واقعے پر جوز ماریہ لوپز کے خلاف شکایات درج کرائیں۔

تحقیقاتی جج نے حال ہی میں کہا تھا کہ ایسے شواہد موجود ہیں جن کی بنیاد پر جوز لوپز کے خلاف جنسی حملے کا مقدمہ چلایا جاسکتا ہے تاہم ملزم کے وکیل کا کہنا ہے کہ ان کے مؤکل نے الزامات کی تردید کی ہے۔

ads

Leave a Comment

ads

You may like

Hot Videos
ads
In the news
post-image
Marquee Slider Special Report World

#CABBill2019 | अमेरिका के एक मुस्लिम सांसद ने कहा- मुसलमानों को दूसरे दर्जे का नागरिक बनाने की कोशिश तो नहीं…

वॉशिंगटन। अमेरिका के एक मुस्लिम सांसद ने भारत के विवादित नागरिकता संशोधन विधेयक पर चिंता जाहिर करते हुए कहा कि यह अल्पसंख्यक मुसलमानों को दूसरे दर्जे का नागरिक बनाने...
post-image
Marquee Slider Special Report World

इस्राईली संसद नेसेट भंग- ताकि वर्ष 2020 तक संसदीय चुनाव हो सके

नेसेट के सांसदों ने मंत्रिमंडल के गठन की अवधि समाप्त होने से पहले ही संसद को भंग करने का प्रस्ताव दे दिया इस्राईली संसद नेसेट ने आधारिक रूप से...
post-image
Marquee Slider Special Report Sports Urdu

اسرو نے لانچ کیا آر آئی ایس اے ٹی 2 بی آر 1 سیٹیلائٹ ، خلا میں بنے گا ہندوستان کی دوسری آنکھ

ہندوستان نے خلا کے میدان میں آج ایک اور اہم پیشرفت کی ہے ۔ ہندوستانی خلائی ریسرچ ایجنسی ( اسرو ) کے پولار سٹلائیٹ لانچ وہیکل ( پی ایس...
post-image
Marquee Slider Special Report Sports Urdu

ویسٹ انڈیز کے خلاف ونڈے ٹیم میں اس کھلاڑی کی جگہ لیں گے مینک اگروال

نئی دہلی: بہترین فارم میں چل رہے بلےبازمینک اگروال کوزخمی شکھردھون کی جگہ ویسٹ انڈیزکے خلاف ون ڈے انٹرنیشنل سیریزکےلئےہندوستانی کرکٹ ٹیم میں شامل کیا گیا ہے۔ آل انڈیا...
Load More
ads